vineri, 27 august 2010

Pants are back

In aceasta toamna, asistam la "Revolutia pantalonilor". Cum in ultimii ani, Lady Gaga, Rihanna sau Beyonce au facut sa fie ok sa porti colanti si doar atat, designerii propun sa ne intoarcem la pantalonii masculini si feminini in acelasi timp. Avand in vedere faptul ca pagina de Facebook "Leggings Are NOT Pants" are aproape 400.000 de "like-uri", actiunea se intrevede a fi un succes :)
La o cafea cu fetele, am ajuns la discutia ce uram cel mai mult pe lume. Prietenele mele au raspuns "minciuna", "violenta", eu am raspuns "colanti cu imprimeu"  :)
E ceva ce nu am purtat si nu as purta niciodata. Pur si simplu nu mi se potriveste, nici stilului meu si nici siluetei mele.
Hannah MacGibbon, designerul de la Chloe, prezinta noua sa colectie printr-o sedinta foto cu Angela Lindvall la ea acasa. Hannah isi descrie creatiile ca fiind pentru "sophisticated yet casual girl on the go".


Ii multumesc Cameliei pentru cadou, o surpriza neasteptata. De abia astept sa primesc produsul si cu aceasta ocazie inaugurez si o noua rubrica de cosmetic reviews ;)
Va doresc un week-end minunat!

Enjoy,
C.


Credits: elle.com

2 comentarii:

  1. Ador wide-legged pants pentru ca flateaza orice silueta, doar ca optez pentru o talie mai joasa pentru ca nu am solduri inguste sa ma avantajeze cea inalta.Si cu accesorizarea potrivita merg la fel de bine in club ca si la birou.Dar gasesti mai rar pentru ca de cativa ani magazinele continua sa fie invadate de "the skinniest" skinny.De parca cele cu oase masive nu ar merita sa se imbrace frumos...ce sa fac cu skinny,incap bine mersi dar nu imi stau cum ar trebui. Dupa ce ca am genunchi si glezne groase sa mai fac si parada cu ele.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai perfecta dreptate, Ramona :)
    Astazi in State, poate la anul si in magazinele noastre :))

    RăspundețiȘtergere