luni, 23 august 2010

Bright lights, long nights

Avand tenul un pic mai masliniu, iubesc culorile puternice.
Pentru seara, imi plac rochiile in culori aprinse si un machiaj in culori neutre, fara rujuri puternice sau smokey-eyes care aduc mai mult a....Morticia eyes  :)
Sfatul meu este, in cazul in care aveti un eveniment sau o simpla cina in oras, sa alegeti, cel putin pe timpul verii, rochii colorate, la care sa asortati sandale sau pantofi in culori nude (astfel, picioarele par mai lungi si bronzul iese in evidenta). Suntem femei si asta este principalul nostru atu: sa fim feminine, delicate si....in rochie.
Am simpatizat mult campania de anul trecut "Fii feminina, poarta rochie" si as fi simpatizat foarte mult
si un umeras cu rochia Malvinei in dulapul meu :)
Imi aduc aminte cum un profesor ne intreba in liceu ironic: "Voi credeti ca sunteti rebeli? Ca ati trecut de etapa uniformei pe care o aveau parintii vostri? Ia uitati-va cati dintre voi purtati blugi, fete sau baieti". Si avea dreptate.
In ziua aia, din 30 de elevi...28 purtam blugi. De atunci, nu m-am obisnuit cu gandul ca ma imbracam ca un baiat, ca si piese vestimentare. Macar banalele uniforme nu erau unisex.
Asa ca, in momentul de fata, am doar 5 perechi de blugi in dulap, cei clasici: albastru-inchis, negru, gri, largi, pana.
Chiar si iarna, imbrac o rochie cu ciorapi grosi (atunci cand nu ninge si nu trebuie sa scot cu regret bocancii din dulap).
Cateva exemple de culori puternice, asortate cu mult bun-gust:




Enjoy,
C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu